ماجرا های من و زندگی :)

ماجرا های تولد ۱۳ سالگی

1396/11/22 23:22
نویسنده : هانا جون
311 بازدید
اشتراک گذاری

قراره تولد ۱۳ سالگیمو تو مدرسه با همه بچه هایی که تولدشون از بهمن تا فروردین بود بگیرم ، و چون تولد منم ۲۶ ام فروردین بود جزو اونا محسوب میشدم . تم تولد ۱۳ سالگی اول اقیانوسی بود و خیلی هم به نظر خوب میومد ، ولی متاسفانه هر چی دنبال وسایلش گشتم هیچ فروشگاهی نداشت :( پس مجبور شدم تمو  عوض کنم و البته اون خیلی بزرگونه تر و شیک تر و لاکچری تر بود و الان پشیمون نیستم . رفته بودیم مرکز خرید طوبی که من چند تا فروشگاه تم تولد دیدم و رفتیم تو که تماش رو ببینیم که چند تا تم داشت که من عاشقش بودم . تم های متنوعی داشت و من بین چندتاش مونده بودم :

تم تاج

تم سیاه و سفید خال خالی

تم سفید طلایی خال خالی

تم سفید طلایی زیگزاگی

تم بالرین

در نهایت هم سفید طلایی خال خالی رو انتخاب کردم و اینا رو خریدم :

لیوان و پیشدستی طلا کوب (زرین برجسته و براق) ۲۰ عددی

8500 تومن

ظرف پاپکورن طلا کوب ۱۰ عددی (اینو دو بسته گرفتم)

هر بسته 8500 تومن

چنگال تمیک طلا کوب  ۱۲ عددی

4500 تومن

که انشاالله اگه بتونم تمو کامل تر هم میکنم و امیدوارم تولدم عالی شه ...

محبت

 

پسندها (1)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.